Praktické informace
Katalog
Nabízí vždy 2/3 výrobků kosmetiky Oriflame . Najdete v něm nejen dekorativní kosmetiku , ale i pleťové výrobky pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie – a to nejen pro ženy ale i pro muže a děti – výrobky péče o vlasy , tělo , ruce a nohy .
V nabídce jsou i nekosmetické výrobky: šperky , kabelky a také výrobky Oriflame dětem .
Oriflame spolupracuje od roku 2000 s Nadací Terezy Maxové a koupí výrobků „Oriflame dětem“ přispíváte na konto nadace .
Ceník
Vychází nově ke každému katalogu s cenami aktuální nabídky .
Výrobky se objednávají podle kódů – čísel , která jsou u každého výrobku .
V ceníku najdete kód výrobku , stranu , název výrobku a BO=body za výrobek, OO=obchodní obrat , NC = nákupní cena (pro registrované) , PC = prodejní cena (pro neregistrované) .
Rozdíl mezi NC a PC je váš zisk 30% .
Co je ADO ?
ADO = Automatická doplňková objednávka . Nedodaný výrobek , na nějž se vztahuje ADO, se zařadí k následující objednávce . Výrobek je na faktuře označen | +> název výrobku | a po doplnění skladových zásob vám bude dodán se zbožím v následujícím katalogu za cenu, za kterou jste si ho objednali. Výrobky, na něž se ADO vztahuje, jsou značeny v ceníku před názvem výrobku .
Nakupování bez manipulačního poplatku
Manipulační poplatek pro každou objednávku činí 35kč . Tento poplatek neplatíte , pokud objednáte výrobky nad 100bodů a nebo vaše objednávka zahrnuje výrobek pod kódem
618 888 (což je výrobek bez manipulačního poplatku) . Tento výrobek je vyobrazen v aktuálním ceníku a ve Světě Oriflame .
Bezplatné doručení výrobků na adresu
Poplatek za doručení poštou nebo kurýrem je 70kč . Tento poplatek odpadá pokud budete mít objednávku nad 100 bodů a nebo v objednávka zahrnuje sadu výrobků pod kódem
619 999- což je výrobek bez poplatku za doručení . Aktuální sada je vyobrazena v aktuálním ceníku a ve Světě Oriflame .
Jak objednat
- přes internet - na hlavních stránkách - www.oriflame.cz
- osobně - ve Studiu Oriflame v Zábřehu - č. 698
- telefonicky - do Centra pro telefonické objednávky
- pevná linka - 415 930 456
- mobil
723 444 478 (O2)
739 158 061 (T-mobile)
774 261 331 (Vodafone)
- fax
412 514 463
Faxovat objednávky lze ještě v poslední den platnosti katalogu do 19:00 .
Pracovní doba centra pro telefonické objednávky je
PO-PA 8:00 – 19:00 h
Přehled odběrních center Oriflame
Reklamace
Co lze reklamovat?
- vadný výrobek : poškozený obal , změna barvy , vůně
- záměnu objednaného výrobku za jiný
- nedodané , ale vyfakturované zboží
- dodané zboží které jste si neobjednali
Obecná ustanovení
Veškeré reklamace uplatňované kosmetickým poradcem v Centru Oriflame, poštou, telefonicky nebo e-mailem vyřizuje reklamační oddělení, V Olšinách 82/16, Praha 10, 100 00. Reklamaci musí poradce vyřizovat sám, nikoli prostřednictvím zákazníka, jiného poradce, člena rodiny apod.
Reklamace je také možné vyřídit v Hlavních Centrech Oriflame a Centrech Oriflame, a to pro objednávky pořízené v těchto centrech. Pro telefonické reklamace je vyhrazeno telefonní číslo 271 024 111 a 271 024 222.
Před uplatněním reklamace překontrolujte, zda jste správně vyplnili objednávku. Omylem objednané výrobky nebudou jako reklamace uznány.
Firma si vyhrazuje právo posuzovat jednotlivé reklamace individuálně a rozhodovat, zda reklamace bude uznána. Nelze reklamovat výrobky neúměrně opotřebované používáním.
Částku na faktuře je vždy nutné uhradit v plné výši! Poradce si sám neodečítá žádnou částku od částky uvedené na faktuře, pokud to není potvrzeno vedoucím Centra na reklamačním protokolu.
Jak zaplatit fakturu
Platba v hotovosti - ve všech centrech. Po zaplacení můžete ihned podat další objednávku.
Platba složenkou - která je automaticky připojena k vaší faktuře. Při objednávce podávané v HC si ji musíte vyžádat a nezapomeňte vyplnit do kolonky Variabilní symbol číslo faktury.
Bankovním převodem - příkazem k úhradě. Číslo našeho účtu je 3031419 / 0300, Variabilní symbol je číslo faktury.
Vkladem hotovosti - v bance. Pokud je vklad proveden v ČSOB, tak platba je na našem účtu již druhý den, ale to jen za podmínek, že je řádně vyplněn VS a přesná částka k úhradě.
Inkasem - Zašlete do do finančního oddělení hlavní kanceláře Svolení k inkasu v písemné podobě na formuláři vaší banky, nebo elektronickou cestou prostřednictvím internetového bankovnictví, ve prospěch Oriflame účtu 3031419, vedeného v Poštovní spořitelně ČSOB, kód banky 0300.
Od podání příkazu a nebo zaplacení složenky trvá 3 pracovní dny , než bude částka připsána na účet Oriflame